طاهره عیدیزاده که بیش از سه سال در حوزه فروش محصولات روستایی بر روی پلتفرمهای خلاق فعالیت دارد، باور دارد خلاقیت و نوآوری نه تنها در ماهیت تولید صنایعدستی خلل ایجاد نمیکند بلکه موجب تجاریسازی آگانه صنایعدستی در بازار میشود.
او با اشاره به شناسایی صحیح و درک درست از نیاز بازار با استفاده از هوش مصنوعی و ابزارهای نوین فناوری گفت: اگر به دنبال رقابت در بازارهای جهانی هستیم باید تعریف درستی از شرکتهای خلاق حوزه صنایعدستی داشته باشیم.
این فعال شرکتهای خلاق عنوان کرد: حضور نسل جوان آگاه به فناوری اطلاعات در کنار هنرمندان صنایعدستی میتواند به یک همافزایی بزرگ برای فروش و ترویج صنایعدستی و همچنین سهولت در انتخاب با تنوع بالای تولیدات، خرید آسان و بدون واسطه تبدیل شود.
او خاطرنشان کرد: در حال حاضر حمایتهای خوبی از طرف ستاد فناوریهای فرهنگی و نرم معاونت علمی ریاست جمهوری از شرکتهای خلاق در حوزه صنایعدستی میشود که باید از این فرصت برای توسعه و ترویج صنایعدستی استفاده کرد.
انتهای پیام/
انتهای پیام/